carinag.blogg.se

DETTA PASSAR MIG BÄST!!


Jag fick lite dåligt samvete för att jag bara satt vid datorn.
Tänkte först gå ut en runda. Men nej, det är ju så tråkigt väder. Så jag tog tag i saken och började städa lite lådor. Det är alltid bra att göra det, man hittar så mycket som man inte ens tänkt på att man hade. :) 

När den är köpt minns jag inte, tror till och med att det var Dennis som inhandlade den för ett antal år sedan. Men den låg så fint där i lådan när jag började tömma den, abtronic-maskinen.

Inte för att jag tror man blir en supermodell precis. Men om man kan få ner magen lite lagom så där till den riktiga sommarperioden börjar, så hade det ju varit bra. :) 
Alltså detta måste ju vara den perfekta träningen. Jag får göra det jag älskar mest, sitta framför datorn, samtidigt som jag gör situps.

Så ja, denna träning passar nog mig allra bästa. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: