carinag.blogg.se

DAGEN VS. NATTEN

 
God morgon alla söta läsare.

Jag tror minsann att man lever ett riktigt dubbelliv.
Det finns ett liv på dagen så klart. Men natten, jag funderar på om man inte lever ett helt annat liv på natten.
Gick ju och lade mig som vanligt igår kväll med huvudet på kudden, satte igång TV'n en stund och bara låg och njöt av stillheten.
I morse när jag vaknade, var benen utanför sängen och huvudet nere vid fotändan. Jag har svaga minnen om att jag rusat igenom Norrlands skogar bland hundar.

Jag kan ju inte låta bli att skratta när jag tänker på det själv. Inte känner jag mig precis som om jag sprungit ett maratonlopp. Nej, jag är ovanligt pigg för att vara uppe före 7.

Nu skall jag sitta här och njuta lite till innan klockan ringer. Stallet står på schemat idag.

Ha en härlig morgon där ute.

Hörs senare.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: