carinag.blogg.se

CHOKLAD KAN OCKSÅ VARA NYTTIGT!!

 
Vem har sagt att inte chocklad är nyttigt? Idag gjorde det susen i alla fall.
Efter både mat och choklad kändes det faktiskt lite bättre. Naturligtvis hjälpte det till att jag blev bjuden på mat idag, det smakar alltid mycket bättre då. Okej, jag åt efterrätten först så klart. Redan där kände jag att humöret kanske, kanske skulle svänga lite innan dagen var slut, även om det fortfarande var lite si och så.

Och nu när även maten är på plats och kaffet på väg ner, så är jag absolut på god väg.
Tycker ändå det är skönt nu när det är kväll och snart tid för sängen. Jag tror faktiskt att det är det jag behöver, sova bort den här dagen som varit.
Känner att det säkert kommer att bli en kanondag i morgon.

Jag skall göra som jag själv brukar rekommendera, lägga mig med ett smile på läpparna. Kan garantera att jag vaknar så i morgon bitti. :) 

Nu säger jag godnatt, med ett smile så klart. :) 
Ha en fortsatt härlig kväll och sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: