carinag.blogg.se

BJUDEN PÅ MIDDAG!!

 
Vilken tur jag har.
Igår blev jag bjuden på mat av Teddy, och idag bjöd exet.
Inte illa, jag måste ha varit väldigt snäll i mitt förra liv. hahaha

Nu sitter jag och avnjuter en härlig kopp kaffe och myser framför TV'n, som vanligt.
Ingen efterrätt idag, men det är helt okej. Tror inte jag skulle kunna få ner en bit, även om jag velat.

Idag har det varit en riktig slappedag, jag har inte gjort någonting på hela dagen. Har varit ganska mör och öm i kroppen, speciellt fötterna. Så jag tänkte innan att jag går och vilar mig en stund. Jag var inte speciellt trött, så jag tog en tidning och lade mig tillrätta. Nästa gång jag tittade på klockan hade två timmar försvunnit, tidningen låg på magen och jag hade pennan i högsta hugg. hahaha
Det kallar jag att vara slutkörd i kroppen det, säkerligen all luft jag fick igår. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: