carinag.blogg.se

ÄVENTYRSSEMESTER!!

 
Även om jag för det mesta tycker att det är jobbigt med alla dessa reklammail som dimper ner, så kan jag inte låta bli att gilla en liten del som kommer.

Idag fick jag reklam om lite annorlunda semestrar. Bokade man inom en viss tid så fick man någon rabatt. Nu ögnade jag bara igenom mailet, eftersom jag inte är intresserad av den typen av semester. Men det är säkert populärt hos vissa äventyrslystna.
Man kunde alltså boka ett undervattenshotell i Key Largo, Florida.

Jag vet att jag tidigare läst om något sådant hotell i Florida, men där vill jag minnas att man var tvungen att ha dykcertifikat. Skall man tro mailet som kom idag, så verkade det inte som om man behövde det nu i alla fall.
Dock tror jag inte att jag skulle vilja bo på ett sådant hotell. Jag hade nog varit alldeles för orolig att något skulle gå fel. Tänk om en ruta går sönder t.ex. Bara tanken får mig att rysa.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: