carinag.blogg.se

ÅTER MORGON!!

 
Oj, oj, idag blev det minsann panik.
När jag vaknade kl 7, vaknade Beatrice också. Snacka om stress alltså. Hon gjorde vid sig på en kvart och rusade iväg. Hon brukar ta bussen 7.17, men det fick bli en senare buss idag.
Det funkar säkert ändå. Hon brukar ju aldrig komma för sent till skolan, hon hatar den känslan att komma inrusande till skolan i sista minuten. Så när hon åker 7.17, är hon i skolan i väldigt god tid. Därför lär hon hinna idag också, även om det inte är samma goda tid.
Stackaren hann ju inte äta frukost ens. Så hon skulle springa in till affären och handla en bulle att äta på bussen.
Idag är sista skoldagen den här veckan. Skönt, då får hon vila upp sig några dagar. Det kan behövas efter den här morgonen. :) 

Själv piggnade jag till ganska så snabbt när jag upptäckte att Beatrice också vaknat precis.
Men som vanligt måste jag ha lite morgonkaffe innan dagen kan startas på allvar.

Ha en bra dag alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: