carinag.blogg.se

ÄNTLIGEN ÄR SKRÄPET BORTA!!


Ni kommer väl ihåg hur min hall och förråd svämmade över av oönskade möbler? Och det tar alltid så lång tid innan det försvinner. Det är ju inte så lätt att bara lasta in i min lilla bil för att köra till tippen.
Men idag hade jag tur. En container har blivit ställd på vårt område, där man kan kasta allt från el, småprylar till stora och otympliga möbler.
Och här satt jag och hade jättetråkigt, när Affe plötsligt ringde på och tyckte vi skulle kasta en massa skräp. Japp, kläderna åkte på i ett svep. :)

Nu är i alla fall allt borta, och det är så himla skönt.
Fick lite problem med soffan i förrådet. Men Dennis, som precis slutade sitt jobb, kvistade förbi på väg hem, så det löste sig. :)

Det är lite märkligt ändå. Affe och Dennis var de som slet mest, men nu sitter jag och är helt slut. Man skulle nästan kunna tro det var jag som drog i alla möbler. Snacka om empatikänslor. hahaha















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Härligt att se andra slita;) hälsa affe!

Svar: Hahaha, ja det är skönt. Hälsade honom, han hälsar tillbaka. :)
Carina G.