carinag.blogg.se

AF


Det var egentligen meningen att jag skulle till arbetsförmedlingen idag och redovisa sökta jobb. Men jag vågade inte ge mig iväg till stan dagen efter jag varit dålig, så jag ringde dit istället.
Och när jag ändå hade damen på tråden passade jag på att kolla om något nytt arbete hade kommit in som inte visats på hemsidan än. Så hon skickade över 3 jobb jag kunde söka.
Så det är det jag sysslat med nu.

Jag brukar normalt inte söka jobb på Fredagar. Jag har försökt att lägga det som ett schema, så det inte blir så att jag söker hela, hela tiden, och både vardagar och helger. Risken finns att det blir för mycket, huvudet måste få vila. 
Men eftersom jag nu var dålig igår och knappt satt vid datorn, gjorde jag ett litet undantag.

Dessutom har jag varit lite slö den här månaden när det gäller jobbsök. Visst har jag fortfarande sökt, men inte i samma utsträckning som jag brukar. Så dessa tre idag jämnade ut det lite. :) 

Nu skall jag dricka en kopp te igen med två knäckebröd.
Har kört med det några gånger idag för att magen skall komma igång, lite som rehabilitering. Tror nog att jag kan äta lite middag med Beatrice ikväll.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: