carinag.blogg.se

FÖRSTA INLÄGGET EVER!!

Okej, nu är jag igång......not.
Min första och enda blogg, och jag har ingen aning om hur detta kommer att sluta. Men det löser sig, det gör det ju alltid. :)  
Jag får väl leka lite och se vart jag hamnar. Det enda jag vet just nu är att det inte kommer att se ut så här längre fram.
Nej, nu måste jag fortsätta och se om jag kan lära mig lite mer om detta nya (för mig) som kallas ......
BLOGG.

Adiós
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Så bra bloggen blev :)
De här kommer att bli hur bra som helst då du älskar att skriva, så de blir inga problem för dig.
Önskar dig lycka till med bloggandet.

Svar: Tack Malin. Det här var roligare än jag trodde. :)
Carina Granström

2 Teddy
skriven :

Min egen mor skall sitta och blogga ;) hahah
Men det e klart, så mycket blogg du läser, så kan det nog gå det med :D hihih

Svar: Får ju hänga med utvecklingen. Och så får jag mer gemensamt med min datanörd till son. hihi.
Carina Granström

3 Bittis
skriven :

Tjaba, jag har väl min vanliga Nic, heeh .. va skoj, ska spara den här bland mina Favvo .. Lycka till !

Svar: Tack Bittis. Det här är superkul. Och du vet, jag har ju vanan inne av att läsa andra bloggar i alla fall. haha
Carina G.