carinag.blogg.se

BEATRICE!!

 
Har ju en dotter som fullkomligt älskar att laga mat och baka. Kan utan att överdriva säga att hon valt absolut bästa linjen på gymnasiet, kocklinjen.
Nu när det är påsklov och hon faktiskt får lov att slappa och inte behöver stå i köket, vad tror ni hon gör då? Jo, hon står och bakar bullar. Förstår ärligt talat inte var hon får all sin energi ifrån hahaha.
Det är också hon som står för den mesta matlagningen här hemma.
Kan verkligen inte klaga. Är himla tacksam att jag har en sådan huslig dotter, eftersom jag själv tycker det är urtråkigt att laga mat.
Så ja, min stolthet över Beatrice når inga gränser. :) 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Ser smaskigt ut;)

Svar: Fick en kopp kaffe och en varm bulle serverat till mig. Det var riktigt gott. :)
Carina G.

2 Malin H
skriven :

Dom bullarna ser frestande goda ut :)

Svar: Kan berätta att det var de, åt med god aptit. haha
Carina G.