carinag.blogg.se

VIRRIGT!!

Vardagen måste ju fortsätta. Räkningar skall skickas, jobb skall sökas, vi skall äta och här måste städas. Ändå är jag lite "förlamad" och vet inte riktigt i vilken ordning allt skall redas upp.
Men räkningarna kändes viktigast och därför tänkte jag börja med det idag. Men mitt i allt kaos så kunde jag inte hitta några räkningar. Stället med obetalda fakturor var helt tomt, och i lådor och skrivbord var det också tomt.
Ja, jag har ju även en brevkorg  i hallen, som jag i min förvirring totalt glömde bort. Jag brukar ju tömma där och lägga räkningarna rätt, det hade jag alltså inte gjort. Korgen var överfull. Det var ju samtidigt tur att det inte dök upp andra viktiga papper som kanske skulle gås igenom. Den infon hade jag i så fall missat totalt. Jag som annars har stenkoll på mina räkningar. :) 

I alla fall, alla fakturor hittades så klart och nu kan jag äntligen fixa en av alla viktiga bitar.



Det tog på krafterna att söka rätt på alla papper. Så det fick bli lite sen frukost innan jag satte igång med allvaret.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: