carinag.blogg.se

VARIT UTE I SOLEN!!

Hemkommen efter några timmar i solen. Och ja, jag försökte blogga, ni kan ju gissa hur bra det gick. ;) 

Det var i alla fall härligt väder, så länge man befann sig i solen. Men så fort vi satte oss ner på en skuggig plats så märktes det att det inte hade värmts upp än. Det är fortfarande ganska kyligt när inte solen är framme.
Sen blir man enormt hungrig också av luften så vi tjuvstartade sommarlovet med glass, sallad och lite gott och blandat. haha

Inte svårt att gissa vad jag gör nu va? Mmm, kaffe. Det är det enda som faktiskt inte är så gott att köpa ute. Det blir en nödfallslösning när man skall vara bort hela långa dagen, eller när man helt enkelt är så kaffesugen att man inte bryr sig om hur det smakar hahaha. Så nu skall jag sitta här i min ensamhet en stund och bara njuta av tystnaden ... och mitt kaffe. :) 



Och förresten, det blir riktigt varmt och skönt när man är precis "under" solen.
Ser varmt ut va??
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: