carinag.blogg.se

UT I KYLAN!!


Så seg jag är. Trots att jag var ganska pigg när jag vaknade, så blir jag nu tröttare och tröttare. Undrar om vädret har med det att göra.
Jag skickade iväg Beatrice och Affe till stallet före mig. Jag hade ju inte ens klätt på mig när det var dax att gå. Jag vet, inte snällt hahaha. Men så länge Beatrice har någon med sig bryr hon sig inte speciellt mycket om vem av oss det är. Och det är ändå bättre för henne att ha Affe med sig från början i stallet, om hon skulle behöva hjälp med något. Jag som inte ens vågar gå i närheten av hästarna, är ju inte till någon större hjälp :) 

Men nu är jag i alla fall redo att ge mig iväg ut i kylan. Det ser i alla fall kallt ut. Men det är väl som de säger, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. :) Jag bultar på mig och ger mig iväg.

Hoppas ni har det lugnt och skönt där hemma, det är ju trots allt Söndag.

CHAO

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: