carinag.blogg.se

TROR JAG BÖRJAR BLI SJUK!!

Vaknade med sårig hals i morse. Jag blir alltid sårig i halsen ett par dagar innan en ordentlig förkylning. Och det skulle inte alls förvåra mig, Beatrice är ju i slutet av sin. Så varför skulle jag slippa undan? ;) 
Typiskt nu när sommaren verkar kommit för att stanna. Det är så himla svårt att bli av med virus i den här värmen. Så idag blir det vila, te med honung och strepsils. Eller ja, vila vet jag ju inte. Men jag behöver inte springa ute heller, kan försöka ta det lite lugnare här inne istället.
Jag känner inte mig sjuk förutom halsen, men kanske jag kan förhindra den värsta förkylningen. :) 

Nu skall jag i alla fall dricka morgonkaffe, kolla igenom lite mail och förbereda mig mentalt för dagen.

 Ha en solig dag mina vänner. Och glöm inte, ett smile förlänger livet. :) 

Godmorgon.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: