carinag.blogg.se

TRÅKVÄDER!!

Ett riktigt träligt godmorgon.
Jag hade ju hoppats på lite bättre väder idag när jag skall till stan.

Idag är det som sagt mingel på TRR 13.30. Naturligtvis är jag på plats då och äter lite jordgubbar. Det skall bli kul, som jag längtat.
Sådana här små saker utöver det vanliga är nästan ett måste för att man skall må bra och få mer lust till sina egna vardagsrutiner.

Men nu skall jag först vakna till liv, känner att gruset i ögonen gör sig extra påmind. Tror det beror på det tråkiga vädret. Med ett litet smile på läpparna kanske jag kan bli lite piggare i alla fall hahaha. Nu skall jag sätta fart så jag inte är ute i sista minuten, som jag annars har en förmåga att vara. Jag vet, klockan är ju inte så mycket. Men tiden har en förmåga att bara rusa iväg, så det är lika bra att sätta igång redan nu.

Ha en bra dag alla trots ruskväder.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: