carinag.blogg.se

TELEFONINTERVJU!!

Det är så kul att det faktiskt kan hända saker mitt i allt elände.
Fick ett telefonsamtal från Adecco. Jag pratade med en jättetrevlig dam som ställde massor med frågor till mig. Och nu sitter jag här med världens leende på mina läppar och bara hoppas, hoppas. :) :) :) 
Bland 200 personer hade hon valt ut 25, och jag var en av de. Guuud vad glad jag blev.

Jag vet att det naturligtvis är en lång väg kvar. Men bara det att jag faktiskt är med bland de som verkade intressanta gör mig så glad att jag sitter och hoppar på stolen. hahaha
Detta var precis vad jag behövde idag. Det toppade nästan listan. Men bara nästan, farmorstiteln ligger fortfarande som nummer ett med en halv pinne. :) 

Nu drar jag iväg till köket med mitt leende för en alltför försenad frukost med Beatrice. Snacka om obekväma mattider nu när det är sommarlov. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: