carinag.blogg.se

TÄNK VAD SOM KUNDE HÄNT!!

Godmorgon.
Som jag sovit, det var längesen jag vaknade så sent. Men det var skönt att faktiskt få sova ut. :)

Vi hade även lite aktivitet här på almgården igårkväll.
En granne skulle laga mat i ugnen och lade sig sen att somna. Till saken hör att han tydligen inte mått bra heller, så han inte kunnat sova ordentligt på natten. Så den stackaren var nog ganska utmattad.
En annan granne kände röklukten, så vi stod där utanför och bankade.
Vilken tur att han faktiskt känt röklukt, det hade kunnat sluta riktigt illa.
För att göra en lång historia kort så kom en familjemedlem hem precis då så fönster kunde öppnas och ugnen stängas. Allt slutade som sagt väl.
Jag tror att det kan vara den bidragande faktorn till att jag inte kunde somna som jag skulle igårkväll. Jag tyckte det var lite läskigt.
Ärligt talat så är jag fortfarande lite skakig efter händelsen.

Nu skall jag dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro.
Vad som händer sen? Hmmm, ja solen skiner och det är ju Linedancefestival idag, så vi får se vart det bär hän.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: