carinag.blogg.se

SÖNDAGMORGON OCH SUPERPIGG!!

Kan utan att ljuga säga att jag verkligen är utvilad. Lade mig på soffan i gårkväll och skulle kolla in "tjejen som gjorde lumpen". Och vad händer? Jag somnar innan filmen ens börjat, och vaknar på soffan halv 7 i morse. Fullt påklädd, alla lampor tända och både TV'n och datorn påslagna hahaha. Tror det var allt TV-tittande igår. :) 

Skönt i alla fall att för en gång skull inte ha grus i ögonen när jag dricker mitt morgonkaffe.
Värre är det nog med Beatrice. Har en känsla av att hon inte sovit så bra inatt. Hon var uppe och höll på att hosta och ha sig när jag vaknade. Så jag tror nog inte det blir någon ridning för hennes del idag. Lite synd när det bara är ett par gånger kvar på terminen.
På sätt och vis är det kanske tur att hon är sjuk nu, så hon inte åker på något mitt under sommarlovet. Hon brukar annars ha otur och alltid bli sjuk när det är lov från skolan. Så orkar hon bara ta sig igenom dessa sista dagar, så kan hon förhoppningsvis njuta av största delen av lovet sen.

Vad som annars händer idag vet jag inte än. Sitter i alla fall och mornar mig på bästa sätt med mitt kaffe nu så jag kan bli ännu piggare sen. :) 

Godmorgon, ha en bra mjukstart på denna Söndag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: