carinag.blogg.se

SOLEN ÄR INTE ATT LEKA MED!!

Sååå mätt jag är. Idag blev det även efterrätt, som naturligtvis också slank ner utan problem. :) 
Beatrice hade bjudit hit mamma och hennes man, så hon hade minsann att stå i innan gästerna dök upp.

Nu när gästerna gått och jag tittade mig i spegeln, upptäckte jag att jag faktiskt bränt mig lite, både på axlar och i ansiktet. Nu först börjar det svida en aning, så det blir till att smörja in mig innan jag går och lägger mig. Att jag aldrig lär mig att smörja in lite extra under första solperioden. Jag vet ju att den tar extra mycket i början. Puh.

Men jag hoppas så klart ändå på mycket sol i morgon, då kanske vi till och med hinner med en liten picknick.

Nu skall jag i alla fall lägga huvudet på kudden. Har en känsla av att jag kommer att somna innan jag hunnit till sängen hahaha. Jag är riktigt ordentligt trött ikväll.

Godnatt alla sköna och sov gott. I morgon blir en ny och spännande dag. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Gu så jag blev sugen på tacos nu ser jättegott ut :)

Svar: Mmm, det var jättegott. Sitter här och är fortfarande mätt. :)
Carina G.