carinag.blogg.se

SKALL SNART FÖRSÖKA SOVA!!

Då sitter jag här med lite te som har en rikgit lugnande effekt på mig. Det är så skönt ibland att kunna dricka en kopp te istället för kaffe. Och det händer faktiskt ganska ofta att jag somnar mycket lugnare än annars efter den där tekoppen. Nu har jag inte använt det den senaste veckan. Vet egentligen inte varför, kan väl inte annat än tro att jag inte fungerat riktigt ordentligt. :) 
Men nu skall jag i alla fall testa om det hjälper. Håll tummarna för mig. :) 

Jag borde ju i alla fall kunna somna ikväll. Så nu när jag publicerat det här inlägget och druckit klart mitt te, tänker jag fullkomligt springa in till sängen. hahaha

Nu säger jag godnatt. Hoppas ni får en god natts sömn och dröm glada drömmar.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: