carinag.blogg.se

SAMMA DRÖM IGEN!!

Jag förstår inte vad det är med mig, Norrlands skogar och hundar, samma dröm återkommer med jämna mellanrum. Nu drömde jag återigen att jag sprang i skogen i Norrland och blev jagad av hundar. Märkligt ändå men jag vaknar aldrig av den här drömmen. Jag har sovit hur gott som helst hela natten, men känner mig bara som om jag har sprungit ett maratonlopp. hahaha

Nu skall jag morna mig, har grus i ögonen. Sen får jag se vad som händer. Beatrice är hur pigg som helst här hemma och uppe i högvarv. Ikväll bjuder hon på middag och har stora planer på vad som skall hända under dagen.

Men först ... KAFFE.

Godmorgon

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Jag kanske inte skall skrämma dig. Men jag har också varit med om samma dröm som återkom flera gånger. Det som hände var att jag kom på min son med att ha en kille, inte så hemskt, men det var sant. Exakt det jag drömt flera gånger hände!

Nu vet jag ju inte om du ofta brukar vara uppe i Norrlandsskogar, men det man drömmer om kan faktiskt hände. Det har hänt mig flera gånger, men jag tog bara ett exempel på en sak.

Svar: Ojdå, är ju inte så insatt på det här med sanndrömmar. Nej, jag brukar aldrig vara i Norrland. Däremot har jag kopplingar till Norrland, så vem vet, jag kanske hamnar just i skogarna där uppe. :)
Carina G.