carinag.blogg.se

REGNET DET BARA .... NER ... !!

... då skall man ut trots allt.
Skall iväg om en liten stund och käka frukost hos mamma. Tycker inte jag har vaknat till liv riktigt än. Men det är det enda sättet att få Beatrice att inte babbla så mycket hahaha. Här sitter jag och är fortfarande ganska trött, tror det beror på att jag sov bort hela kvällen och sen vaknade på soffan mitt i natten. Men i alla fall, jag är inte vaken än, och Beatrice är superpigg och babblar och babblar. :) 
Tänkte att om vi går upp en stund till mamma, kan hon ju babbla lite med henne, medan jag vaknar till liv. Bra idé va? hahaha

Hörs om ett tag, efter lite mer kaffe i magen och piggare.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dessi
skriven :

Hahaha så kan man också göra. Tänk om jag också hade kunnat få vakna till liv sådär lätt. Alexander är vaken hela tiden så själv får man ingen sömn :) Hade jag verkligen fått sova så hade det nog blivit i flera dygn. Ha en bra dag på er :) Hälsa Vivi när ni kommer upp dit.

Svar: Ha en bra dag själv. Krama charmtrollet från mig. :) Och glöm inte att ta hand om dig själv också. :)
Carina G.