carinag.blogg.se

PICKNICK I DET FRIA!!

Jag har varit ovanligt trött hela kvällen. Eftersom det är den här årstiden, så brukar det betyda att värmen och solen har tagit mer på mig än vad jag egentligen vill erkänna. :) 

När vi var på wessels och handlade plockade vi ihop en egenhändigt gjord salladstallrik och käkade ute på bänken. Det var jättemysigt, man fick en liten känsla av picknick trots att det var fullt med trafik omkring oss haha. Sen satt vi där och hade det skönt en bra stund innan vi begav oss hemåt igen.
Jag längtar redan tills vi verkligen kan ge oss iväg på picknick och bara njuta. Beatrice går ju i skolan ytterligare några dagar innan sommarlovet, så vi får hålla oss till tåls ett litet tag till.

Hoppas ni också har haft en härlig nationaldag och tagit hand om er på bästa sätt. :) 

Nu förbereder jag mig för att snart krypa under täcket.
Godnatt alla och sov så gott.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: