carinag.blogg.se

OANAD TALANG!!

Nu har jag äntligen kommit lite längre ner i kartongen som jag plockade upp från förrådet för ett tag sedan.
Oj, oj säger jag bara, vad man hittar saker man inte minns. Jag var inte helt talanglös när jag var yngre. :) 
Idag tror jag endast det hade blivit en massa streck av det hela. hahaha

Pappa var ju en riktigt duktig konstnär när han var yngre, han målade både landskap och porträtterade av folk som ville ha en tavla.
Så jag tror jag ärvt en del av hans "ådra". haha

Om inte mitt minne sviker mig helt, så tror jag att jag för det mesta hämtade inspirationen från serietidningar.

 

Mamma var 40 år här när jag ritade av henne. Jag försökte även visa henne hur hon skulle se ut när hon blev gammal. hahaha
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: