carinag.blogg.se

NU SÄGER JAG GODNATT!!

Det är verkligen ingen risk att jag somnar framför TV'n ikväll. Så pigg som jag är just nu har jag inte varit på ganska länge. Jag vet inte, men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att det beror på att jag fick skriva av mig tidigare idag med inlägget om arbetslösheten. Det kändes befriande. Och efter det har jag bara slappat och tagit hand om mig själv, ja och sjuklingen har jag så klart passat upp lite också. hahaha

När vi ätit middag tidigare så tänkte Beatrice, sin vana trogen, börja diska. Men jag förbjöd henne faktiskt. Hon är ju trots allt inte frisk och hon vill inte heller stanna hemma från skolan, så jag körde in henne i sängen. Det är faktiskt inte värre än att jag kan ta disken i morgon när Beatrice är i skolan.

Förra gången vi var dåliga blev det inte gjort något här hemma. Då var Beatrice en aning gnällig, hon gillar absolut inte att ha disk i vasken. hahaha
Men nu sa hon inget, det är ett tecken på att hon är sjuk. Men ah, det springer inte ifrån oss, det finns ju en morgondag också.

Nu rundar jag av för ikväll. Hoppas ni har en fortsatt skön kväll och sov så gott. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: