carinag.blogg.se

NU ÄR VI ENSAMMA HÄR HEMMA IGEN!!

Sorry för dålig uppdatering.
Jag har haft huset fullt med barn och barnbarn hela eftermiddagen och kvällen. Det är så härligt att ha de samlade, så just nu mår jag jättebra.
Dennis och Dessi stod för maten idag, kos kos sallad och chilispett. Det var supergott. Blev så himla mätt så nu kan jag knappt röra mig.

Och nu känner jag också hur tröttheten börjat sätta in. Och inte bara hos mig, Beatrice sitter också och halvsover i fotöljen. Så är det att ha sin lilla brorson hos sig. hahaha
Jag orkade inte heller laga kaffe nu ikväll. Så jag fuskade och gjorde mig en kopp cappuccino istället. Så nu skall jag dricka det och sen gå och krama kudden. :) 

Jag säger godnatt nu och sov så gott.
Sweet dreams.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: