carinag.blogg.se

MIDSOMMARAFTON!!

Slocknade som en boll mitt på sängen någon gång vid 2-tiden och vaknade 5. Det blev 3 timmars sömn, och det är väl ganska bra med tanke på den lilla sömn jag fått nätterna innan. Jag är inte trött, inte ens lilla minsta grusig i ögonen.

Midsommarafton idag, men vi tänker inte fira den. Det blir för tungt att samlas hela familjen hos mamma, som vi alltid gör annars. Det är något som saknas.
Affe älskade sill, detta var en av favorithögtiderna. Och precis som mig, så älskade Affe när hela familjen samlades på det här sättet.
Jag har köpt hem lite jordgubbar och glass, mest för Beatrice skull. Men även hon har sagt att hon inte vill till mormor och äta idag. Så vi tar det lugnt här hemma istället.

Nu skall jag i alla fall dricka lite kaffe. Beatrice sover fortfarande, och jag hoppas hon sover ett litet tag till. Hon har sovit så oroligt dessa nätter, och sömnen är ju trots allt otroligt viktig.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Ha det så bra som ni kan efter omständigheterna...

Svar: Tack Pia. Skall försöka, vi har i alla fall varandra.
Carina G.