carinag.blogg.se

MIDSOMMARAFTON ÄR SLUT!!

Trots en mycket annorlunda midsommarafton, måste jag ändå säga att det var riktigt trevligt. Från början var jag inte alls sugen på att gå upp till mamma. Jag drog på det. Och när jag väl gått hemifrån, fick jag inte för mig att gå dit direkt. Jag gick istället rundor på gården en kvart och försökte samla mod. Jag fasade verkligen för det. Men det hade jag inte behövt. För som sagt, det var härligt att ha alla barnen samlade kring jordgubbar och glass. Mycket av den glada stämningen kan vi så klart tacka Alexander för, det glada lilla charmtrollet.

Nu är jag dock hemma igen och ensam. Teddy har åkt hem till Dennis, och Beatrice har gått och lagt sig. Jag hoppas naturligtvis på att jag skall lyckas somna och sova en hel natt.
Tiden får utvisa hur det blir.

För er del hoppas jag ni har och har haft en superbra midsommarafton.
Jag säger godnatt nu, så hörs vi i morgon igen. :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: