carinag.blogg.se

MÅR GANSKA BRA FÖR TILLFÄLLET!!

Beatrice tar verkligen hand om mig vill jag lova, jag blir riktigt bortskämd.
Nu har vi precis ätit en god middag och snart kommer det att serveras efterrätt också.

Innan idag gick jag ju ut för att försöka skaka av mig lite av min ledsamhet. Det hjälpte faktiskt.
Jag och Beatrice följde först med Dennis till Konsum för att hämta ut hans paket. När vi väl kommit tillbaka till vårt kvarter gick vi upp till mamma en stund och fikade. Lusten till att vara hemma är lite si och så mellan varven och det är alltid så skönt att prata med andra. Hemma är det ju trots allt bara jag och Beatrice. Och jag tror att hon känner samma sak, hon brukar inte heller vilja gå hem och sätta sig.

I alla fall, när vi sen skulle hem så öste regnet ner, och gör det fortfarande.
Det är så typiskt. Jag hade tänkt föja med Beatrice och åka lite buss sen när efterrätten ligger i magen. Hon har blivit medbjuden på en liten busstur ikväll, och jag tänkte åka snålskjuts hahaha. Men hur kul är det när regnet ligger som spön i backen.

Just nu sitter vi dock bara och slappar, vilket är ganska behagligt det med.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: