carinag.blogg.se

MÅNDAG MORGON ...... !!

...... och klockan är inte mer än 6 på morgonen.
Som vanligt har jag ju inte sovit något på hela natten. Dock har det varit en aning trevligare och gladare tonart här hemma den här natten. Har suttit uppe med Pia och babblat hela natten. Kan ju säga att jag har inte bara ont i halsen, jag låter väldigt sårig just nu. hahaha. Men det har varit väldigt skönt att få prata om allt och ingenting, och glömma allt annat för en stund. :) 

Jag kan ju knappt säga att jag nu skall dricka mitt morgonkaffe, haha. Har druckit kaffe hela natten, tror det gått en burk kaffe redan.
Men i alla fall, jag fortsätter väl att dricka lite till nu.

Ha en riktigt bra Måndag alla ni som skall till jobbet. Alla ni andra, ha en bra dag ute i solen.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: