carinag.blogg.se

LITE UPPDATERING!!

Hej på er!!
Ja, jag antar att ni har förståelse för dålig uppdatering nu några dagar.
Det är ju fortfarande upp o ner. Och en hel del kommer att hamna här. Det blir ju mitt sätt att hantera, att få skriva av mig och dela med mig till alla här inne.

Idag var vi i alla fall på ett krissamtal på sjukhuset. Det är något som man har rätt till. Och när de erbjöd oss den tjänsten, så tog jag gladeligen emot den. Det tog en timme, och det kändes ganska skönt att få berätta och prata om Affe. Visst var och är det tungt och jobbigt. Men vi har varandra och det är skönt att vi är tillsammans och kan bearbeta allt.

Vi tog en liten paus hos Dennis och Dessi. Det blev nästan som en fristad. Lilla Alexander är ju lyckligt ovetande om allt som händer runt omkring, sen har vi ju även Molly. Dessa två gjorde vistelsen till en glad händelse, och det behövde vi verkligen. Jag kan absolut förstå varför Teddy trivs så bra hos Dennis och Dessi.

Nu har vi i alla fall försökt få något i oss.  Men det är lite svårt det här med maten. Vi beslöt istället för att bara käka lite kräm idag.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: