carinag.blogg.se

LÄGET JUST NU!!

Har varit en sväng till Burger King med Beatrice. Det är ju trots allt viktigt att hon får mat i magen, även om  matlusten inte riktigt vill infinna sig. Dock är hon ganska pigg och jag tror hon fått sova ut. Trots att hon sovit lite oroligt i natt, vaknade hon ändå ganska sent.
Även Teddy verkar ha sovit ut ordentligt för en gång skull. Han kom upp till mamma innan när jag var där och vi hade ett bra samtal. Vi var lugna båda två, och det kändes så skönt att få prata med honom.
Dennis är så lugn av sig, en riktig klippa. Jag förstår ju att det har tagit hårt på honom också. Men jag skall ärligt säga att jag inte vet om jag skulle klarat av det utan Dennis.

Nu har Beatrice begett sig till mamma igen, vi skall ju äta jordgubbar där om någon timme. Var bara tvungen att sitta själv en stund innan jag går dit.

Jag vet att det kanske blir lite tjatigt och för mycket ledsamheter här på bloggen för tillfället. Jag hoppas ni har förståelse för det ett litet tag till, jag behöver nog tyvärr få skriva av mig mellan varven.

 
Tidigare idag, när vi var hos mamma.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bittis
skriven :

Det blir absolut inte tjatigt Carina, det är bra att du har Bloggen så du får skriva av dig o er sorg .. jag känner med dig o tänker på dig Kramizzar !!!!!!!

Svar: Tack Bittis. Vad gulligt av dig.
Carina G.