carinag.blogg.se

KUNGLIGT VÄRRE!!

Måste säga att jag inte tittat på så mycket TV på väldigt, väldigt länge, som jag gjort idag. Och ja, fortfarande gör eftersom sändningen om prinsessan Madeleine och hennes egen lilla prins inte är slut än.
Och som den drömmare jag är tycker jag så klart att det har varit så vackert. Älskar att se alla dessa vackra klänningar, och för att inte tala om alla dessa vackra par. :) 
Och lilla Estelle stal ju verkligen en del av showen. hahaha

Beatrice var dock inte speciellt intresserad och somnade istället. Nu mår hon ju inte så bra den stackaren, så det kan ha något med saken att göra. Jag får ta över i köket idag. Men så vill jag ju ändå inte missa något, så jag höjer TV'n lite så jag kan höra. Tur att det bara är jag och Beatrice i lägenheten. Ingen annan skulle orka ta del av allt detta kungliga idag. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: