carinag.blogg.se

KÄNNER MIG BAKFULL!!

Godmorgon från ett regnigt Malmö.

Vaknade 04 och kunde inte somna om. Så nu känner jag mig bakfull med grusiga ögon, sårig hals av alla cigaretter och svälld mage av allt kaffe. Det är ju inte precis så jag vill känna och gå igenom den här dagen. Så vi får se om jag försöker vila mig något under dagen. Jag försökte i alla fall slockna om i morse. Men nej då, mina ögon ville inte alls samma som jag. :) :) 

Idag är det tänkt att vi skall tvätta och plocka lite här hemma. Dock har Beatrice alltid mycker mer energi än mig. Så känner jag henne rätt hinner hon bli klar innan jag ens hunnit tänka tanken klart haha. Vi får se vad som händer.  Men en sak är klar, några uteaktiviteter lär det inte bli med det skyfallet som håller på just nu.

Hoppas ni ändå får en bra Lördag. Var rädda om er och varandra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: