carinag.blogg.se

JOBBAT KLART!!

Inte är det väl speciellt svårt att veta vad jag sysslat med nu i ett par timmar? Så klart, jag har ju "jobbat" med att försöka hitta jobb. :) 
Det blev två ansökningar som åkte iväg idag. Det tar ju lite tid, så jag hann inte med fler. Och nu tänker jag stanna där, vill inte fastna i det tråkiga HELA dagen ju. Så nu tänker jag fixa till mig och göra Beatrice sällskap utomhus. Det är i alla fall vad jag föresätter mig. Men man vet ju aldrig, jag kanske fastnar någon annanstans på väg från lägenheter, sängen t.ex. hahaha. Jag har verkligen haft svårt för att bli pigg idag, är lika trött nu som när jag vaknade. Vad kan det bero på? Jo, jag kanske behöver komma ut i luften för att piggna till.

Innan jag satte mig ner med det vanliga, bjöd naturligtvis Beatrice på frukost, goa tjejen. Tror ni hon fikade efter något? Det tror jag, hon ville ju vi skulle hitta på något när jag väl var klar med datorn. Vi får väl se. Hon kanske får lite "belöning" nu när hon var så gullig och kokade ägg och allt. :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: