carinag.blogg.se

JAG TAR KAFFET PÅ BALKONGEN!!

Okej, slocknade faktiskt till vid 7-tiden och varknade lite över 9. Visserligen blev det inte mer än 2 timmars sömn, men i gengäld så har jag sovit riktigt ordentligt dessa timmar, utan en massa onödiga tankar.

Både Beatrice och Pia sover fortfarande och själv skall jag dricka lite morgonkaffe. Ja, jag kan ju säga det nu när jag sovit, att det blir mitt morgonkaffe. :) 

Idag är det ju som bekant Måndag, och jag är nog så illa tvungen att försöka skicka iväg ett par arbetsansökningar. Det är ju lite ofukuserat. Men med små pyttesteg så ...... 
Tyvärr går livet vidare och jag måste fortsätta vara "arbetslös", för att få min månatliga inkomst.

Nu är kaffet klart, så nu blir det en kopp på balkongen.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: