carinag.blogg.se

JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT!!

Efter en dag ute med sol, värme, glass och grillat är jag helt färdig. Skulle kunna sitta här i stolen nu och bara somna. :)  Men det har helt klart varit värt det, det har varit en grymt härlig dag.

När vi väl hade grillat och vilat oss en stund i parken, så gick vi vidare hem till mamma och drack kaffet som hör till maten. hahaha
Ja, idag har det minsann varit lyx. Teddy och Affe stod för grillningen och mamma för kaffet. Så jag och Beatrice behövde endast finnas på plats med ett leende.

Nu ryktas det om lite efterrätt i köket, hör hur Beatrice fixar där ute. Så jag skall smyga mig ut där nu för att kolla vad som är i görningen. Och sen blir det antagligen bara slapp i fotöljen.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: