carinag.blogg.se

HIMLEN ÖPPNADE SIG!!

Hemma igen efter några timmar på Jägersro.
Vi har haft det jättetrevligt där, trots att det vid ett par tillfällen spöregnade. Och då menar jag verkligen att det stod som spön i backen, det blev som ett enda hål på himlen. hahaha
Det gjorde dock inget, vi passade naturligtvis på att fika då ...... under tak.  :) 

Och som ni säkert har märkt gick det inte att blogga idag. Men, men, det är sådant som händer. Lite abstinens hade jag, men det var det helt klart värt efter en sådan härlig dag.

Tro det eller ej, men jag lyckades även filma ett par sekvenser. Hur det blev vet jag dock inte än. Får ta och kolla det senare ikväll och se om det är något som går att slänga upp här på bloggen.

Nu skall jag först värma mig med lite kaffe.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: