carinag.blogg.se

GRILLAT, GOTT!!


Har varit iväg med Beatrice och Teddy på Wessels och käkat glass, det var riktigt gott. Det är så skönt ute så vi ville ju så klart inte hem än.
Teddy kom på den snilleblixten att vi kunde köpa en engångsgrill och sätta oss nere i parken och grilla lite. Så vi smet in och handlade lite tillbehör när vi väl ätit glassen.
Det fick bli efterrätt innan huvudrätten idag. :) 

Det funkade så klart inte att mobilblogga. Och beroende som jag nu har blivit så smet jag upp för att uppdatera lite medan Teddy och Affe börjar grilla köttet hahaha. Det tar ju ändå sin lilla tid. Nej, men jag skulle ändå hämta en filt och lite annat, så jag passar på. :) 

Nu skall jag ut i värmen igen. Hörs sen.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: