carinag.blogg.se

GODMORGON REGNIGA DAG!!

Och det jag förespådde igår var exakt det som hände. Tro det eller ej, men jag var så trött igårkväll att jag faktiskt satt rakt upp och ner i datastolen och somnade. Det blev som en liten powernap. :) 
När jag väl vaknade till hade filmen på nian 
redan börjat. Kastade mig på soffan för att kolla in den, men nej det gick ju inte. Slocknade som en sten. Jag skall alltså inte titta på film på TV där det är reklam. Min hjärna fixar inte reklamen, det är alltid då jag somnar. :) 

Idag regnar det så det blir inte någon park eller sol. Men det gör mig faktiskt inget. Vardagsbestyren kommer i skymundan när det är så fint väder, så idag tar jag hand om det lite extra.

Nu skall jag först dricka lite kaffe.

Godmorgon

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Godmorgon får man väl säga då, även fast man själv har varit vaken i 3 timmar nu :(
Regnigt, jo tack jag vet. Vaknade av att regnet piskade på rutan. INGET KUL kan jag lovar.
Men nu skall jag fortsätta jobba, så du får ha det så bra.

Svar: Ha en bra dag själv... :)
Carina G.