carinag.blogg.se

FRUKOST OCH JORDGUBBAR!!


Jag är tung i både huvudet och kroppen. Trodde att det kanske skulle hjälpa att gå ut i luften en stund i morse, men nej, det var nog det sämsta jag kunde göra.
Alla minnen sköljde över mig, då jag plötsligt såg Affe framför mig, sittandes på bänken här utanför. Han satt ofta där tillsammans med mammas man och diskuterade livets alla gåtor. ;) Det bara brast.
Just nu är det ganska lugnt. Jag känner mig tom, och för en gång skull är ögonen torra.

Nu har i alla fall Beatrice vaknat och skall följa med mamma och handla. Det är bra att hon försöker leva som vanligt och göra de vardagsting, som att följa med mormor, som hon brukar.
Som jag sa innan, kommer vi inte att äta någon midsommarmat. Men nu har vi bestämt att ändå träffas en stund och äta jordgubbar.

Först skall jag försöka få i Beatrice lite frukost, maten måste ju skötas ändå.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: