carinag.blogg.se

EN STUND I LUGN OCH RO!!


Ja, jag hade rätt. Det var riktigt kallt och blåsigt ute. Vet ni vad det bästa med kylan är? Att man uppskattar att komma in i värmen när man väl varit ute. Så nu sitter jag här i den härliga värmen med en kopp kaffe och njuter.

Var och inhandlade lite presenter när ridningen var slut. Vi skall ju till mamma och äta middag och fira hennes födelsedag i eftermiddag.
Och lat som jag är får vi även fira hennes man och mors dag. Jag tar allt på samma dag för att slippa springa iväg i onödan. hahaha

Men nu skall jag först sitta en stund i lugn och ro här framför datorn, innan det är dax att ge sig iväg igen.

Stackars Beatrice hade skoskav, så det fick bli närmsta affär istället för någon längre sträcka.


Det skulle bli en bra bild på en trött, men glad, Beatrice. Men hon fick istället för sig att krypa in i kameran. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: