carinag.blogg.se

DAGSUTFLYKT!!

Då har vi kommit hem efter en jättehärlig eftermiddag med mamma och Kalle. Visst regnade det lite i perioder. Men vad gjorde det? Vi satt tryggt och varmt inne i bilen. :) 

Jag och Beatrice tänkte faktiskt bege oss ut om ett litet tag igen. Vadå, det är ju trots allt semester. Och vi lär inte komma så långt den här sommaren, så vi passar på att lyxa till det lite var och varanna dag. Jag vet, vi borde ju egentligen inte det. Men vem bryr sig? haha

Jag slänger upp lite bilder nu innan vi sticker igen. Det kommer fler sen, har bara inte hunnit kolla vad som är taget än.





Tänkte införskaffa mig sådant här porslin, så kan ju alla som kommer hem och fikar hos mig få en egen liten kaffekanna. Det blir ungefär två koppar kaffe. Längre behöver man väl inte stanna, eller? hihi





Beatrice har busat till det, måntro hon passar på medan jag sover. Lite snopen blev jag när jag öppnade kameran och såg den här bilden då. hahaha
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: