carinag.blogg.se

VI ÄR KLARA MED BRUNCHEN!!

Vi har ätit brunch igen. Ja, våra frukostar blir senare och senare. Undrar vad det beror på. Jag brukar visserligen inte vilja äta frukost. Men Beatrice brukar fixa och tvingar mig att äta, eftersom det är dagens viktigaste mål. :) Och visst har hon rätt, men den sista tiden har det blivit väldigt slappt även på det området.
Vi fick i alla fall i oss frukost, riktigt lyxig t.o.m med frukostbullar och hela kitet hahaha. Och dessutom gjorde resten av familjen oss sällskap, så det var fullt bord idag.

Nu är tanken att jag skall göra vid mig och plocka lite här hemma. Sen skall jag möta upp Dennis och co. vid Wessels, så de kan handla sina kostymer inför begravningen. Det börjar ju som sagt närma sig. Hua, vill skruva fram tiden till dagen efter, så jag slipper.

Nu skall jag fortsätta störa Beatrice, hörs sen. :) 



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: