carinag.blogg.se

VAD HAR JAG GJORT?!!

Tänk, idag var det lite lättare att "jobba". Jag riktigt kände hur flitens lampa lyste. :) 
Var ju tvungen att börja med att sortera alla mail som kommit, har inte haft ork till det tidigare. Just idag kände jag mig riktigt pigg på att söka jobb, så jag skyndade mig innan kraften skulle ta slut, hann inte ens göra vid mig innan. :) 
Så nu är jag klar för dagen, och klockan är inte mer än 10. Japp, är ju riktigt imponerad av mig själv. hahaha.

Nu är tanken att jag skall beställa lite foton inför begravningen. Lite kontrast mot jobbglädjen, jag vet. Men det måste göras. Jag får ju inte sticka huvudet i sanden, måste ta tag i problemen efter hand de dyker upp. :( 

Under tiden jag har sökt jobb, har Beatrice fixat och donat i köket och skall nu iväg och handla lite mat. Tur jag har henne, annars hade jag väl svultit. hahaha



Tänkte faktiskt ringa det här bemanningsföretaget och presentera mig själv, innan jag tar itu med fotobeställningarna. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: