carinag.blogg.se

TIDIG MORGON!!

Jahapp, då är man uppe och påklädd.
Idag ringde klockan 6. Man vet ju aldrig, jag brukar ha en förmåga att plötsligt sova länge när jag behöver gå upp. Och just idag har jag en tandläkartid att passa.
Usch vad jag INTE gillar att gå till tandläkaren. Får alltid sådana rysningar när jag tänker på att jag skall sitta där och plågas. Men det är bara att gilla läget, jag kommer inte undan. :) 

Idag skiner solen på oss, härligt. Då kan jag och Beatrice gå en sväng i stan efter mitt tandläkarbesök. Och vem vet, kanske det blir en fika på något mysigt ställe också, sådant gillar vi båda två.
Men först blir det lite morgonkaffe och en dust med datorn. :) 

Ta hand om er nu ute i solen och ha en riktigt bra dag.

Godmorgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: