carinag.blogg.se

STRÅLANDE MORGONHUMÖR!!

Godmorgon säger jag med ett strålande solskensleende.
Inte nog med att få sova ut och vakna 9 först, gårdagen kunde inte avslutas bättre än med ett kvällsbesök av Dennis med familj. :) 
Det känns härligt att för en gång skull vakna på den sidan, det är sällan jag får sova ut så pass länge.

Nu sitter jag här och myser med mitt morgonkaffe, medan Beatrice sussar gott.
Söndagar brukar jag aldrig planera något, när det inte är ridning. Så idag kommer vi att ta dagen som den kommer. Jag har inte den blekaste aning vad vi kommer att hitta på, men när jag vet så vet ni.

Nu skall jag fortsätta med mitt morgonmys och leka med datorn lite. Ha en härlig Söndag alla, och var rädda om er. :) 

Igårkväll vid 22-tiden. Gillar när man kan sitta på balkongen så sent och det fortfarande är ljust och ljummet ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: