carinag.blogg.se

SNART DAX FÖR KYRKAN!!

Frukosten ligger nu i magen.
Dennis och Dessi har stuckit iväg och hämtat handbuketterna medan Teddy gick hem till sig för att göra sig i ordning.
Och på tal om Teddy så blev jag en aning orolig för honom i morse. Jag fick inte tag i honom när jag ringde, jag höll på hur länge som helst och till slut bad jag Beatrice springa ner och ringa på dörren.
När han inte öppnade, så gick hon in med egen nyckel. Och vad hittar hon då? Jo, Teddy liggandes på golvet. Han hade somnat i fotöljen igårkväll. Och när fotöljen välte hade han bara fortsatt sova. hahaha

Ja, detta var en liten rolig parentes innan allvaret verkligen sätter in. Nu är det snart dax att bege oss till kyrkan.

Nej, jag har inte missat mitt ansikte. :) Just idag är det inget att se förutom lite av dagens klädsel.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: