carinag.blogg.se

SLAPPAR EFTER TVÄTTEN!!

Idag blev det en liten siesta. Guuuud så trött jag var, slocknade så fort jag lade huvudet på kudden. Beatrice skulle väcka mig när det var dax att gå till tvättstugan för andra gången. Men den sötnosen lät mig sova vidare och gick själv.
Nu är jag relativt pigg igen. Vi är i alla fall klara med tvätten nu. Och som vanligt hade vi en rättvis fördelning, Beatrice vek tvätt och jag fotograferade. hahaha
Jag förstår inte hur man kan ha en överfull tvättkorg, 2 personer på 7 dagar. Beatrice är mästare på att byta lakan i sin säng, tror hon hade 3 set lakan i tvätten nu. :) :) 



Nu är det slappetid som gäller, man blir ju trött efter några rundor till tvättstugan. Frågan vi ställer oss, medan vi slappar, är vad vi skall äta till middag. Visserligen skall vi inte äta förrän om ett par timmar, men man blir hungrig bara av diskussionen "mat". Det enda vi har kommit fram till än så länge är att vi i alla fall skall använda spisen. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: