carinag.blogg.se

ROLIG HISTORIA INNAN NI SOMNAR!!

Har nästan precis kommit innanför dörren, och känner mig ganska mör i kroppen efter en eftermiddag och lång kväll hemifrån. Resan avslutades hos Dennis och Dessi för en kvällskaffe med gifflar. Gott......

En liten rolig historia så här framåt natten. :) 
När vi var på väg med första bussen mot Dennis, så hoppade det upp två killar, en satte sig längst bak, och en kille satte sig precis bakom Teddy. Och jag som är så nojig för allt okänt började ju genast misstänka att dessa två killar var lite skumma. De satt och spanade in mig väldigt ingående, och jag tyckte det var lite obehagligt. Teddy satt och spelade spel på sin mobil, och en av killarna spanade även in den tyckte jag.
När vi sen hoppade av bussen, hoppade även en av dessa killar av, den andra hade hoppat av hållplatsen innan. Men jag fick riktig noja. Han som hoppade av samtidigt som oss såg riktigt läskig ut tyckte ju jag. Och faktum är att han hoppade på nästa buss som vi skulle med också. Teddy bara skrattade åt mig, men ringde ändå Dennis att han skulle möta oss vid bussen med Molly. hahaha
Jag vet, är ju riktigt nojig. Men det finns så många konstiga typer, och man går ju inte säker någonstans. Så jag såg ju världens scenario framför mig, där jag blev nerslagen hahaha. Ja, naturligtvis hände ju inget mer än i min fantasi.

Ja, det var kvällens roliga historia.
Nu säger jag godnatt och sov gott. Och för er som redan somnat, godmorgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: